joi, 4 ianuarie 2018

CURCUBEUL LUI IOV

Doamne numai atât poți
 Rugăciunea
mea-i fără de sfârșit Dragostea mea
nu are margini nici în cer nici pe pă
mânt Tot ce am îți aparține inclusiv
viața și moartea mea Tăcerea îmi ghi
cește fiecare gând Sufletul meu e o
carte deschisă de îngeri Abia mai res
pir printre cezeisme și inventeme
Frații mei poeții de pretutindeni
cad 
din 
extaz
în
extaz
Nu mai am loc
unde
să pun
și
eu
un amărât semn de întrebare
Sunt înconjurat
 de zâmbete și dragoste
Poezia
mi-a ocupat inima
în speranța
unui selfi
cu
moartea

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...