duminică, 21 ianuarie 2018

20 IANUARIE 2018: RE-NAȘTERE CU SURPRIZE PICANTE

Motto:
           * actorii în sală
              spectatorii pe scenă
              Shakespeare peste tot
                     Costel Zăgan



Dragostea îmi dă deșteptarea. Afara, iarna își face liniștit de cap. Bem: cafea ți ceai. Fulgii și întunericul bat în geam. Totuși se crapă de ziuă.
Ieșim. Ne strecurăm, fiecare cum poate mai bine, printre fulgi. Urcăm în microbuzul care ne va duce spre târg. Dulcele târg al Botoșanilor.

Incredibil: POETUL LA 60 DE ANI!

Mă privesc în oglinda iernii: un rug încă fotogenic!

Din pricina poeziei. Și-a dragostei.

Pensiunea Bianca.

Ziua mea de naștere visează la Ziua de Naștere a Poetului Nepereche.

Ipotești, iarna.

Ninge eminescian.

Pașii Poetului se văd pe zăpadă, printre amintiri.

Ca o ninsoare în flăcări, îmbrățișez Statuia Poetului.

Ard printre tăceri.

Vers după vers și fulg după fulg, mă întorc acasă.

Interludiu. Marele Will.

* actori pe scenă
bocitoare vesele
în inimă Shakespeare

Scena Teatrului Mihai Eminescu: în deplasare. Botoșani. Sala arhiplină. 

 Spectatori în delir controlat 
de bun gust și doine românești. 

Și, astfel,

se încheie

Ziua Costel Zăgan

cu

Shakespeare!

Mulțumesc 
tuturor
celor implicați:
de la 
Dumnezeu,
la
Eminescu
și 
Shakespeare!

Și,
ne-muritoarelor
din
familia mea,
în 
mod
special!

***
Ninsoarea, cortină celestă, îmi închide ochii: Noapte bună, prieteni!

Noapte bună, Dragoste!

20 ianuarie 2018

orele 24

Botoșani




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...