luni, 18 septembrie 2017

EREZIA EDUCAȚIEI PERMANENTE

A fi elev este o artă care se învață
toată viața Așa că eu învăț tu înveți
el sau ea învață este o meserie de aur
masiv De asemenea și eu sculptez su
flete tu sculptezi suflete el sau ea ce 
mai sculptează Doamne Tu ești modelul
meu de la naștere și până la mântuire
Cum să fac însă să-mi salvez sufletul
fără să deranjez capra vecinului
A fi cioban este o brățară de diamant
Vezi Gigi Becali et comp.
Totuși nu pietrele fac diferența
oricât de prețioase ar fi
Hai netliberare
domnule general-maior

numai educația
nu
doare

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ II

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...