Treceți la conținutul principal

NEMĂRGINIRI ÎNTR-UN VERS

NISIP

Sahara în cușcă

Costel Zăgan

Postări populare de pe acest blog

DESTINUL TĂU EȘTI TU

Ca un munte vii în lume ca o mare-i lumea asta stelele ce-ți curg prin vine  tu le-ai șterpelit și basta
Ca o mare-i lumea asta unul după altul val cu val cât este soțul cât nevasta amândoi însă un ideal
Una după alta val cu val stelele îți curg prin vine azi tragi viitorul tău la mal ca un munte pleci în lume
Ca o mare-i lumea asta cu iubire ocolești năpasta
Costel Zăgan , CEZEISME II

O FIICĂ SOLARĂ

Fiicei mele MONICA
Viața ta este-un cireș cu floarea pân-la pământ ca un înger din cer ieși  prin viața noastră zburând
Cu floarea pân-la pământ tu ne luminezi azi clipa o grădină înflorind noapte-ndepărtezi cu-aripa
Tu ne luminezi azi clipa ca un înger din cer ieși faci cu zâmbetul risipa viața ta este-un cireș
Cu floarea pân-la pământ spre Dumnezeu luminând
8 IULIE 2017 TUDOR VLADIMIRESCU Iremediabil, tată și poet Costel Zăgan

COPIL ETC.

Unde ești copilărie se întreabă iar poetul te-am pierdut fir-ar să fie și mă duc și eu încetul
Se întreabă iar poetul care-i ziua care-i noaptea să apuc din nou stiletul ca pe singura proptea
Dusă-i ziua dusă noaptea v-am pierdut fir-ar să fie ca ieri toamna îmi șoptea unde ești copilărie
Unde-i Doamne și poetul zăpăcitu-l-a regretul
Costel Zăgan, CEZEISME II