luni, 9 mai 2016

ODĂ EREZIEI DE-A IUBI

Pentru tine măi femeie
bat din nou Calea lactee

Zi și noapte ce să fac
iar îmi pun pielea de drac

Și așa din colț în colț
dau cu steaua mea de bolți

Sar scânteile din tine
numai dacă țipi că-i bine

Când o fac pe-a răsculatul
și ridic în slăvi tot satul

Alelei mândruța mea
te împing din stea în stea

Te ridic cu buzduganul
 unde n-a zburat zăganul

Și sar fulgi și sar scântei
dacă-n brațe iar mă iei

Arde pielea mea de drac
doamnă fără niciun leac

Colind cerul zău de-a latul
 cât zburăm din nou cu patul

Să colind doamnă pe lung
carul mare nu-l ajung

Și mai am totuși un pic
ca să trec de carul mic

Să ajung și eu în fine
doamnă dincolo de mine

Costel Zăgan ODE GINGAȘE


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ULTIMUL EXPRES

 Deși este aglomerație, ferestrele spre iad încă nu s-au ocupat! Costel Zăgan