duminică, 4 august 2013

EREZII DE-O CLIPĂ




  1. ŞI CITITORII SE TRAG DIN MAIMUŢĂ NU-I O EREZIE

    E cumplit că nu îngerul face diferenţa
    Ci jungla din sufletele noastre sălbătici
    te De civilizaţie de nevoi de rate şi de
    ignoranţă avansată Merg pe stradă cu
    mâna pe inimă Ca pe-un trăgaci de ar
    mă Ai grijă prietene Nu-ţi lăsa iubirea
    prea slobodă Să n-o confund cu viaţa
    ca o pradă Şi din dragoste să apăs pe
    trăgaci

    Costel Zăgan , EREZII DE-O CLIPĂ


    ALTĂ EREZIE BURICUL NOPŢII

    E sfânt Doamne Femeia-i erezia
    mea cea de toate nopţile De la
    asta n-am să abdic niciodată Dim
    potrivă De câte ori am ocazia mă
    arunc în cer direct de pe Muntele
    Venus Printre îngeri mă simt acasă
    Cu buzunarele pline de stele
    Îmi pot licita orice soartă
    Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ


    SPECTACOL ÎN CER


    Cortina se ridică exact Când
    femeia nu-şi mai încape în piele
    de frumuseţe Iar bărbatul desigur
    de femeie La unison publicul aplaudă
    anemic Femeii însă nu-i pasă Bărbatul
    să fie fericit şi devreme în cer Restu-i istorie
    Între doi îngeri încape numai bine o viaţă Cu
    două locuri şi-un pat îndrăgostit Un foc de armă
    coboară cortina în iad
    Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ



    EREZIA ZBORULUI DE CURSĂ LUNGĂ

    Am impresia dragilor că mă prelucrează
    madam poezia de-mi merg fulgii Cu tot
    cu sau fără aripile mele rablagite şi super
    sonice Scriu şi zbor De pe-o dugheană pe
    alta a poeziei fulger ambulant Nu citiţi în
    timpul zborului Între romanul zilei de ieri
    şi apocalipsa unei poezii de dragoste n-are
    loc niciun înger Răstignită între două ceruri
    dragostea iluminează totul Orbit dau cu capul
    în Nirvana fără să vreau Am să-mi las aripile
    la pagina asta între sânii iubitei
    Poate scap cu-atât

    Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ



    EREZIA PROXIMEI PRIMĂVERI

    Noaptea cresc numai visele Şo
    pe mine primăvară Am toate căr
    ţile deschise la cuprins Cititor ideal
    numai vântul însă îmi frunzăreşte destinul
    De-aici încolo cică răsar stelele altui
    anotimp Aveţi grijă pe unde zburaţi
    Prăpastia asta-i doldora de stele
    căzătoare

    Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ


    EREZIA INCERTITUDINII ABSOLUTE

    Cică asta-i norma cotidiană a poetului
    firmamentul Ori după caz stratul cu
    sârmă ghimpată de la piept Mugur de
    fier lângă mugur de fier Steaua cea mai
    pitică lângă supernova cea mai sexy
    Muze ce pendulează brownian Între
    infinitul mare şi infinitul de la degetul cel
    mic Libertate şerpuind iar şi iar în închi
    soarea cea de toate zilele a trupului O
    Doamne unde-i ieşirea din această lume
    nebună de legat

    Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ
    Thank you to all the kids who came along to yesterday's festival. It was a fantastic day...
    Fotografie: Thank you to all the kids who came along to yesterday's festival. It was a fantastic day...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INSTIGARE LA DOR

  Iubito numai tu știi cum se dezbracă oglinda lacrimă după lacrimă Costel Zăgan , POEME INFRACŢIONALE , 1995 Toate reacţiile: 1 Costel Zăgan