marți, 13 august 2013

EREZIA PROXIMEI IREALITĂŢI

Dom`profesor se duce ţara asta dracului
de râpă Îmi spune revoltat Mister Bulă Din
cauză de maşină defectă Am făcut şi eu prima
călătorie cu trenul după 89 Domnule ce dezastru
Parc-am fi după război Gările din România sunt
o adevărată ruşine mondială Arată mai rău ca wc-
urile publice comuniste Kamasutra pe pereţi nu 
altceva  Zău dacă nu-mi pare rău c-am deschis
ochii azi dimineaţă Şi mioritic Mister Bulă începu să se
îngâne Trenule maşină nouă Ce dracu` v-am făcut
vouă C-am ajuns centrul ruşinii La trandafir să-i
belim spinii  

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...