luni, 5 august 2013

EREZIA LUI NARCIS SAU OGLINDA SINUCIGAŞĂ

Din oglindă muza mi-o coace Lasă-mă
dobitocule în pace De la prima oră vrei
sus pe auroră Afroditei i-ai dat azi-noap
te mărul pe la spate Te uiţi la mine ca la
mă-ta muşcă-mă de vrei să fiu a ta Fi-ţi-
ar să-ţi fie morţile întoarce-mă pe toate
părţile Că nu-s doar o foaie goală pri
veşte cum irealitatea se scoală Nu mai
bâzâii ca un roi de albine dă năvală în fi
ne În ţeapă ţi-a poruncit şi Dracula unde
dracu` ţi-ai uitat scula Cât ai fi de cu capul 
în nori pentru mine ai să cobori Hai pe locuri
eşti gata start înaintează dobitocule că m-ai spart

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INSTIGARE LA DOR

  Iubito numai tu știi cum se dezbracă oglinda lacrimă după lacrimă Costel Zăgan , POEME INFRACŢIONALE , 1995 Toate reacţiile: 1 Costel Zăgan