duminică, 10 martie 2013

EREZIA FEMEII DICŢIONAR


Totul pentru femeia cu suflet de floare
pentru poemul cu toate versurile îndrăgostite
Mă las în voia ta singurătate de
doi bani Restul va fi o noapte albă cât
Shakespeare Degeaba însă
manualul poetului de cursă lungă e tot
la fraza De când a pus ochii pe tine
fericirea eşti un om mort Scriu şi tăcerea
zboară din gură-n gură Însă
în locurile publice tot n-am voie cu
poezia dată la maximum

Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ
Totul pentru femeia cu suflet de floare   
pentru poemul cu toate versurile îndrăgostite   
Mă las în voia ta singurătate de   
doi bani Restul va fi o noapte albă cât   
Shakespeare Degeaba însă   
manualul poetului de cursă lungă e tot   
la fraza De când a pus ochii pe tine   
fericirea eşti un om mort Scriu şi tăcerea   
zboară din gură-n gură Însă   
în locurile publice tot n-am voie cu   
poezia dată la maximum   
  
Costel Zăgan, EREZII DE-O CLIPĂ
Îmi place · · · acum 8 minute ·

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

INEFABILA EREZIE A EDUCAȚIEI

Nasc și la Moldova dascăli zău am văzut măcat unul înconjurat precum Socrate de invidia celor șapte minuni ale lumii moderne admiră și taci ...